Dacă ar fi să considerăm reacţia publicurilor, în viitorul apropiat ar trebui să se profileze un declin al reality show-urilor. Ca orice modă TV, atunci când au fost importate din afară acestea au cunoscut o epocă de aur (a se vedea popularitatea primei ediţii Big Brother) apoi o stabilizare…iar în ultima vreme publicul acestui tip de emisiuni a început să devină din ce în ce mai subţire. Pe de o parte, supralicitarea genului la mai multe televiziuni şi în mai multe variante a provocat confuzia segmentelor vizate, iar pe de altă parte supralicitarea artificială a anumitor subiecte a obosit pe mulţi din cei amatori (chiar pe unii dintre cei mai docili membri ai audienţei). Din câte aud de la vecini şi rude (vârsta a treia, mari consumatori de televiziune, până acum extrem de amatori de identificare cu vieţile altora), în ultimele trei zile singurul lucru care a putut fi vizionat pe „n” canale de televiziune a fost „botezul secolului” (!?!) …nu ştiu câţi au putut privi cu interes reluarea la nesfârşit a evenimentului respectiv. Ce va urma după reality-show-uri? Ar fi bine de ştiut cu ce invenţii vor mai veni televiziunile…par complet lipsite de inspiraţie :).
Anunțuri