Duminică, 13 iulie 1978

Suntem în vacanţă, la toamnă voi începe clasa a treia. Azi am terminat de citit „Recreaţia mare”. Acum mă plictisesc. Vorbisem cu Gabi şi cu Mona să mergem la leagăne, la toboganul de la Complexul Nou. Dar Gabi pleacă la ţară, iar pe Mona nu o lasă bunica ei să meargă . Zice că e prea departe de mers, zece minute, şi nu ne lasă să trecem strada singure. Ce păcat! Nu m-am mai dat în leagăn de o veşnicie. Mă plictisesc. Dacă ar veni frate-meu în permisie, ar termina de construit vaporaşele alea drăguţe din zăpadă artificială (un „crucişător” şi un „cuirasat”). Le-a pus catarge şi tunuri din cutii de chibrituri şi mine de pix, şi abţibilduri. Arată foarte bine. O să ne jucăm cu ele când mai mergem la lac sau la ştrand.

A venit şi Madi cu verişoarele ei la noi la bloc şi ne-a venit altă idee. Am adus fiecare o pătură şi cârlige de rufe şi am făcut un cort lângă aleea din faţa blocului. L-am făcut uşor, prins de bara pe care stă trandafirul. Mona a adus aproape toate jocurile ei. În cort am jucat remi, cărţi şi şcoala de păpuşi. Păpuşa lui Gabi, Aniuta, a luat iarăşi numai 4 şi 5 ca de obicei. Gabi este la ţară şi păpuşa nu răspunde bine le lecţii. Dar am râs. O să mai facem corturi.

Duminică, 13 iulie 2008

Suntem în vacanţă. Azi aş fi vrut să mergem la saltelele pe care se sare în Herăstrău. Dar mama a spus că e prea cald. M-a dus la Mall la o pizza. Am mâncat-o pe toată. Am fost la un loc de joacă mai departe. Acolo era un băiat Matei care a vrut să fie prietenul meu şi ne-am jucat dea prinselea. Erau multe tobogane şi tuneluri. Pe urmă pe Matei l-au strigat părinţii lui de lângă o maşină şi a plecat. După aceea am fost la încă două locuri noi de joacă. Aveau scări şi inele şi macara de nisip. Aveau şi punţi pe care să mergi în mâini, şi invârtitori. Dar nu prea mai erau copii. Mama spune că duminica copiii pleacă cu părinţii lor cu maşina la cumpărături sau la munte. Noi nu avem maşină. Am fost la mare cu trenul. Acolo am avut alţi prieteni, pe Vlăduţ şi pe Cristi. Nu i-am mai văzut de atunci. Acum mi-am scos jocul cu baza militară. Am multe jocuri dar m-am plictisit de ele. Mai bine mă uit la televizor la Jetix, la „Orăşelul leneş”, cu Ştefania şi Zighi. E super!

