În seara aceasta paşnică (:) ) de duminică mă plimbam agale prin spaţiul virtual, când…o surpriză plăcută. Colega noastră Loredana Ivan ni s-a alăturat în blogosferă. Surpriza este cu atât mai plăcută cu cât îmi amintesc o conversaţie de acum un an, când eu eram entuziasmată de posibilităţile de exprimare ale blogurilor: la acea vreme, părea că blogosfera nu o tentează sau că nu are timp „să crească” un blog. Iată că spaţiul virtual a atras-o şi pe ea, până la urmă. Mă întreb cât timp va mai lua până când ID-ul de blog va deveni cvasiunanim (:) ). Să îi urăm succes Loredanei în subiectele interesante pe care le abordează (blogul se numeşte Comunicare nonverbală)!

PS. Rog pe studenţii care îmi scriu în continuare pentru dizertatiile din iulie să citească anunţul de pe pagina alăturată (Lucrări de licenţă/dizertaţie). De aproximativ două săptămâni nu mai pot accepta lucrări de dizertaţie – şi în ultima vreme nu mai pot răspunde la mailuri, sunt prea multe.

