Am rămas datoare cu acordarea unei distincţii: blogul colectiv ShowMuz mi-a acordat mai demult titlul „Blogul de aur” – şi le mulţumesc încă o dată pe aceasta cale.

Mi-a fost greu să mă hotărăsc cui să acord la rândul meu acest titlu. Prietenii de pe strada mea virtuală l-au primit mai demult, dinspre alte ramuri ale reţelei. Între timp am mai vizitat prin alte cartiere virtuale nenumărate bloguri simpatice, cărora le-ar putea fi acordat titlul pe baza unor argumente diverse (talent literar, plasticitate expresivă, interesul spre zona socială, exploatarea inteligentă a unei nişe etc.). Totuşi, mă opresc din călătoria aceasta de toamnă spre a acorda titlul unui blog din apropiere: este blogul Masteratului de Comunicare Politică. Este  atractiv şi ca design şi ca abordare, cu teme şi informaţii actuale, iar ceea ce admir la colectivul  de autori tineri este perseverenţa de a promova comunicarea politică profesionistă, în ciuda „curentului” dominant, vechi de douăzeci de ani, al comunicării politizate…

