Cât de departe poate ajunge un absolvent al Facultăţii de  Comunicare? Oricât de departe…drumurile îi sunt deschise. Continuarea postării lui Andrei Dospinescu ne demonstrează modul în care abilităţile formate în facultate îl ajută să îşi construiască o carieră de excepţie în domeniul cercetării.

Daca ar fi să subliniez ceva care să iasă în relief aş selecta, tot ca o alegere personală, capacitatea extraordinară de formare pe care a avut-o comunitatea Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice. Nu lucrez în domeniul relaţiilor publice. Lucrez la Academia Română, Institutul Naţional de Cercetări Economice unde sunt şi în ultimul an de doctorat. Am publicat o carte în domeniul tezei mele de doctorat, peste 30 de articole şi am avut ocazia să-mi prezint cartea la un seminar din Chicago. Timpul mi-l împart între două proiecte europene, o serie de proiecte interne, predarea unor seminarii aplicate de econometrie, activităţi de recenzor, lucrări pe domeniul inflaţiei, şomaj şi politici de ocupare, politici monetare, strategii în domeniul industriei, modelare econometrică, precum şi modele de simulare pe calculator (domeniul economie experimentală, modelarea dinamicii populaţiilor de agenţi din perspectiva modelelor specifice ecologiei economice, ştiinţa complexităţii, teoria jocurilor). Poate este “departe” de domeniul comunicării şi relaţiilor publice, dar nu chiar atât de departe pe cât pare. Folosesc în fiecare zi un mod de gândire format în facultate, un anumit mod de a vorbi, de a şti când să nu vorbesc, ce să spun şi cum să spun,  anumite reflexe de comunicator pe care mi le-au format profesorii în cadrul cursurilor şi seminariilor aplicate şi asta înseamnă foarte mult. Toate momentele frumoase au un final, dar cele care contează te ajută să fii mai bun.

Andrei Dospinescu

