(M-am întors nu demult de la un eveniment instituţional desfăşurat la Universitatea Transilvania  la care, contrar aşteptărilor, am auzit de la vorbitori şi o serie consistentă de bancuri. Am reţinut două dintre ele, cele mai sugestive şi mai concise:

În comunism aveam de-a face cu exploatarea omului de către om. În capitalism este invers.

Orice iubire este trecătoare, dar nu orice trecătoare este iubire.  🙂 )

Închizând paranteza, am avut parte şi de o manifestare muzicală surpriză, în care am auzit nişte voci de mare calitate şi complet ascunse publicului…pentru că aparţin unor profesori sau inspectori în învăţământul superior. Cum-necum, momentul acesta muzical emoţionant mi-a adus „sub ochi” un anumit tip de vibraţie, foarte clar în muzica românească: vibraţia masculină (Yang), atât de  bine reprezentată de Phoenix şi de Tudor Gheorghe



