Proiectul nostru unic in peisajul academic românesc – unic mai ales prin forma de organizare şi prin calitate – a ajuns la a cincea ediţie (prima ediţie, inclusiv blogul, datează din 2007). Pentru că „patentul” de anul trecut (o „firmă” de dimensiuni mai mici, dar cu un control mai bun şi comunicare  uşor de realizat) a funcţionat mai bine decât varianta cu „dimensiuni mari” din anii 2008 şi 2009, păstrăm varianta cea mai eficientă (cea cu 45 de „angajaţi”). Nu este exclusă competiţia participanţilor sau concedierea…la fel ca într-o firmă reală. Atributele cerute sunt: apetitul pentru provocare, disponibilitatea pentru lucrul în echipă,  responsabilitatea. Pe lângă aceste trăsături, se cere „talent în comunicare” şi creativitate…aspecte care, fără îndoială, nu lipsesc în rândul studenţilor din anul I Comunicare şi Relaţii Publice. Rămâne să descoperim aceste talente :).

Anunțuri