Branding yourself means that you create the right kind of emotional response you want people to have when they hear your name, see you online, or meet you in person.

The „right kind” doesn’t mean being someone you’re not. It’s your personality, your voice, your interests, your habits- everything about you that you want people to know. This means the information you show to other people, the things you say, ad the photos you post should all fit with the theme of your personal brand.„(E. Deckers, K. Lacy, Branding yourself, Pearson Education, 2011)

În momentul lecturii pe tema brandingului personal, informaţiile par atât de normale (ca şi în domeniul comunicării de altfel) încât se trece uşor peste ele. Ştiam lucrurile acestea….da, se poate spune că erau ştiute, dar mai deloc aplicate şi mai niciodată orientate conştient. Oricum, între comunicarea în spaţiul american şi comunicarea de tip balcanic există o diferenţă esenţială: orientarea către obiective. Comunicarea din spaţiul balcanic este redundantă, plină de elemente care ar putea lipsi, şi extrem de slab orientată spre scop. Cu oricine (chiar de nivel ridicat) ai intra într-o conversaţie tip obiective&mobiluri-şi-nterese care orientează acţiunea, răspunsul este o tăcere, o ceaţă totală…sau în cel mai bun caz, o conştientizare a lipsei. De aceea, tema brandingului personal rămâne deocamdată o temă exotică dar departe de a avea rezonanţă reală (indiferent ce au spus sau vor spune unii instructori în timpul sesiunilor de training :))

Anunțuri