Se pare că a venit vremea să primesc și eu cadouri :). În săptămâna Mărțișorului am primit de la început câteva daruri de suflet: ieri, mi-am făcut cadou o nouă ediție Intelligent Communication, mai flexibilă și mai bine gândită comparativ cu anii trecuți; azi-dimineață, am primit un bilet de avion la cea mai importantă conferință internațională din domeniul relațiilor publice; astă-seară, la lansarea Manualului ABA, un exemplar de carte de la editorul Ileana Achim; mâine – poimâine, este posibil să îmi dăruiesc singură o revistă online la cheie.  Și, cine știe… săptămâna de-abia a început. Pe fondul gri al  schimbării care domină cotidianul (un creuzet uriaș din care nu se știe ce va ieși) credința și răbdarea atrag pozitivitatea, ca un magnet. Să vedem ce cadouri vor aduce zilele următoare :). 

