Astăzi lansăm Conexiuni într-un cadru „de familie”, cu Intelligent Communication, împreună cu două departamente care au fost custodele temporar al revistei. Conexiuni este o poveste despre experiențe care ajută un profesionist să înflorească, să ajungă la desăvârșire. Povestea este spusă de către personaje aflate la începutul drumului, când efectul formator al acestor experiențe este încă nedeslușit pe deplin, iar protagoniștii înțeleg după ani de zile că a fost un impact, nu un efect…și că  impactul a fost și asupra sufletului, nu doar asupra alcătuirii profesionale.

Schimbând registrul și trecând la aspecte practice, ca producător și editor al unei reviste media online am învățat foarte multe (ultima lecție: cum se reduce timpul de editare al unui număr al revistei la două ore și jumătate…) dar una dintre lecții, sau mai bine zis confirmări, a venit zilele acestea din cea mai neașteptată direcție: plasarea în Google. Există tone de materiale pe Internet despre Search Engine Optimization, există multe firme care oferă SEO și trăiesc din asta…și totuși, știind câteva povești din culisele administrării de siteuri web, mi se părea că SEO este artificial. De asemenea, nu am putut să scriu niciodată un text pentru comunicare online orientându-mă după cuvinte cheie: produsul ar fi cel mult o integramă, nu ar fi creație.

Iar Conexiuni a demonstrat zilele acestea că se poate și fără SEO: fiind o revistă mică , tânără (doar 8 numere săptămânale până acum) și de nișă, a reușit să ajungă, zilele trecute, pe prima pagină în Google Bloguri pentru un subiect destul de căutat: poveste/cum să spui o poveste. O explicație tehnică există, cu siguranță – pentru că promovarea doar pe Facebook (cu un reach de 700-800 săptămânal) nu poate asigura pătrunderea în prima pagină din Google.  Oricum, neelucidând complet aceste enigme, să ne bucurăm în continuare de Conexiuni și de articolele reușite ale autorilor tineri.

Anunțuri