Diana-Maria Cismaru

Doctor în sociologie, Universitatea Bucureşti

Profesor universitar, Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice, SNSPA Bucureşti

Director al Departamentului Relații Publice

Coordonator Master Comunicare şi Relaţii Publice; coordonator Master Social Media și Marketing Online

Coordonator laborator cercetare Organizational Learning

Coordonator lucrări de doctorat la Școala Doctorală din SNSPA București (din octombrie 2017)

Domenii de competenţă:

Relaţii publice, social media, comunicare instituţională și politică, comunicare internă, sociologie, teoria organizaţiilor

Cărţi:

1.Trends and challenges in the knowledge economy (coeditor), Lambert Academic Publishing, 2016.
2. Managementul reputației în mediul online, Editura Tritonic, București, 2015. 
3. Innovation and organizational learning (coeditor), Editura Tritonic, București, 2014.
4. Antreprenoriatul și performanța în afaceri (coordonator), Editura Comunicare.ro, București, 2013;
5. Social media şi managementul reputaţiei, Editura Tritonic, Bucureşti, 2012;

6. Relaţiile publice – coeziune şi eficienţă prin comunicare (coautor), Editura Comunicare.ro, Bucureşti, 2011;
7. Organizaţia inteligentă (coautor),Editura Comunicare.ro, Bucureşti, 2003, 2010;

8. TeleRomânia în zece zile (editor),  Editura Tritonic, Bucureşti, 2009;

9. Comunicarea internă în organizaţii, Editura Tritonic, Bucureşti, 2008;

Stagii de cercetare:

August- septembrie 2011, George Washington University (Department of Organizational Sciences and Communication), Washington DC

Proiecte de cercetare (selecție)

2017-2020 „Accelerating Low Carbon Industrial Growth through CCUS” (ALIGN-CCUS) (Horizon 2020/ERA-NET)

2015-2018: „Starea Națiunii. Construirea unui instrument inovator pentru fundamentarea politicilor publice”

2014: „Internaționalizare, echitate și management universitar pentru un învățământ superior de calitate” (POS-DRU, expert UEFISCDI)

2012-2013 „EHR – Antreprenoriat pentru resurse umane” (POS-DRU, manager de implementare și expert e-learning);

2011-2013 „ACCES-Parteneriate orizontale şi verticale pentru creşterea accesului în învăţământul superior” (POS-DRU, membru în echipa de cercetare);

Lucrări prezentate la conferinţe internaţionale (2012-2017 – selecție):

„Breaking down the stakeholder environment: an issue orientation approach to understanding publics’ behavior in the digital era” – Barcelona Meeting 2015 – PR Network and Society, Barcelona, 27-19 iunie 2015 (coautor)

„The rise of digital intelligence: challenges for public relations education and practices” – Barcelona Meeting 2014 – PR Network and Society, Barcelona, 27-29 iunie 2014 (coautor);

 “Risk factors associated with dropout of high school students in Romania”, International Conference on Education, Research and Innovation 2013, IATED, Sevilla, noiembrie 2013,  (coautor);

“The impact of competitions’ success or failure on the online reputation of sport teams”, EUPRERA Congress 2013 Strategic PR. Public values and cultural identity, 3-5 octombrie 2013, (coautor);

„Measuring the crisis effects on the online reputation of public actors”, Barcelona Meeting 2013 – PR Network and Society, Barcelona, iulie 2013

Lista completa a lucrarilor publicate (engleza/romana)

lista lucrari ianuarie 2016

published papers december 2015_english

 

Publicitate

14 răspunsuri to “About_ro”

  1. CORINA FLOREA Says:

    Interesante subiectele abordate si Cartea lansata de curand.
    ASOCIATIA ECO CONCEPT , va invita la colaborarea pe teme de comunicare in vederea atingerii obiectivelor de dezvoltare durabila.
    CORINA FLOREA

  2. dianacismaru Says:

    Sigur ca da, putem colabora in masura in care dispun de timp. Cind doriti sa discutam despre ceva concret, contactati-ma la adresa
    diana.cismaru@comunicare.ro.

  3. sophie Says:

    anul acesta devin studenta… m-am incapatanat sa ma axez pe sociologie, cautand intotdeauna latura intelectuala si omitand-o deseori pe cea pragmatica… am o intrebare extrem de puerila, dar al carui raspuns, pentru mintea-mi de adolescenta confruntata cu responsabilitatea alegerii, este extrem de important… merita investit in sociologie? eu cred cu tarie in asta, dar parerea unei persoane avizate s-a dovedit de atatea ori extrem de utila! o ultima ezitare… universitatea bucuresti, sau snspa?

  4. dianacismaru Says:

    Nu mi se pare puerila intrebarea, ci foarte importanta pentru viitorul unui candidat atras de stiintele sociale.
    Sociologia la Universitatea Bucuresti ofera o solida pregatire stiintifica (in special in domeniul metodelor stiintelor sociale, care mi se pare foarte important pentru un bun profesionist).
    In schimb Comunicarea la SNSPA este mult mai aplicata, mai inradacinata in „prezentul nostru romanesc”, si ofera mai multe deschideri dupa terminarea facultatii.
    De asemenea climatul intre cele doua facultati difera (in favoarea Comunicarii).
    Se poate gindi si o combinatie de genul licenta Comunicare – master Sociologie sau invers.

  5. Mihai Says:

    Cautand comentarii despre filmul „Doamna de Maintenon” (pe care tocmai l-am vazut in aceasta noapte),am gasit si comentariul dvs. Insa nu acest comentariu m-a impresionat intr-un mod special, ci blogul dvs.! M-a impresionat pedanteria cu care-l tineti, structura lui, gandurile asternute, preocuparile stintifice, etc. Marturisesc ca am citit cu o nedisimulata placere, as spune chiar cu nesat, anumite sectiuni… Mi-ati stranit curiozitati sociologice, mi-ati provocat melancolii, etc. Va doresc sa aveti in continuare multa energie pozitiva, sa continuati si sa dezvoltati ce ati inceput. Va transmit toata admiratia mea pt ceea ce faceti si ceea ce sunteti. Si nici macar, nu v-am fost student :)Cu deosebit respect, Mihai!

  6. dianacismaru Says:

    Multumesc 🙂

  7. sever Says:

    Si ce coloana sonora la acest film,o cu totul alta perspectiva asupra unui rege care a vrut mult, a avut si calitati ,rezultatele insa mult sub asteptari, iar posteritatea a sintetizat lapidar: l`etat c`est moi.

  8. dianacismaru Says:

    Da, posteritatea intotdeauna sintetizeaza lapidar, din pacate…mie perspectiva mi s-a parut plauzibila.

  9. Florina Says:

    buna seara,
    chiar in seara asta la studii de caz in PR s-a pomenit f mult de dvs si m-am gandit sa va cer ajutorul. pe scurt: am de facut o lucrarea la PR cu tema „rolul analistului public in PR”. trebuie sa ma o parte teoretica si o parte practica. de partea practica deja m-am aocupat, numai ca nu gasesc mai nimic la partea teoretica. adik nsite definitii clare, niste atributii si responsablitati ale analistului media. prof nu mi-e de prea mare ajutor si ma gandeam poate mi-ati putea spune dvs ceva. o bibliografie, site-uri, fie ele in rom, engleza sau franceza.

    va multumesc

  10. Florina Says:

    ma scuzati rectific….era rolul analistului media in PR

  11. Felicia Says:

    Sa nu uitam de Sociologia de la SNSPA din cadrul Facultatii de Stiinte Politice. De altfel, aceasta catedra de sociologie s-a format ca urmare a migrarii unui grup de profesori din cadrul Facultatii de Sociologie, Universitatea Bucuresti. Eu recomand Sociologie la SNSPA – program de studii ce ofera pe langa finalitati cognitive fundamentale si abilitati practice, asa cum spunea mai sus viitoarea studenta. De la analiza electorala si elaborare de campanii electorale pana la abilitati specifice unui cercetator de teren sau expert de politici publice ariile de specializare vin in intampinarea fiecarui plan individual. O specializare suplimentara in Comunicare si Relatii Publice ar fi binevenita la nivelul instrumentelor dobandite.

  12. mihaelamarian Says:

    Buna ziua, vroiam sa va spun ca v-am descoperit de curand si va tot vizitez de atunci 🙂

    Citesc cu interes articolele dumneavoastra.

    Va doresc succes!

    Mihaela

  13. Sorin Says:

    Fain blogul, sis…! 🙂 Inca mai am de „sapat” (a se citi „citit”!)…
    Cu salutari din Canada,
    Bro

  14. Ψ Says:

    Felicitări pentru blog! Interesant. 🙂

Comentariile sunt închise.